Show simple item record

Guía de estudio de la asignatura Investigación, gestión y márketing cultural

dc.contributor.authorAcosta Meneses, María Yanet
dc.date.accessioned2024-11-14T09:09:45Z
dc.date.available2024-11-14T09:09:45Z
dc.date.issued2024-11-13
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10115/41593
dc.description.abstractGuía de estudio de la asignatura Investigación, gestión y márketing culturales
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectmarketing culturales
dc.subjectinvestigaciónes
dc.subjectperiodismo culturales
dc.titleGuía de estudio de la asignatura Investigación, gestión y márketing culturales
dc.typeLearning Objectes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.titulacionMÁSTER U. EN PERIODISMO CULTURAL Y NUEVAS TENDENCIAS / 6225 - INVESTIGACIÓN, GESTIÓN Y MARKETING CULTURAL - GRUPO ÚNICO - 1Ses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 InternationalExcept where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International